Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMakers »

Skipr

Uit het Handboek Nederlandse Pers
Bohn Stafleu van Loghum B.V.
Het Spoor 2
3994 AK Houten
Postbus 246
3990 GA Houten
www.skipr.nl

Oplage: 4000


Hoofdredacteur:
Dhr. S. Broersma

Redactie:
redactie@skipr.nl
030-6383716

Advertentieverkoop:
media.marketing@bsl.nl
030-6383838


Door: Ruud Koolen, Uitgever

Skipr is het crossmediale communicatie- platform voor beslissers in de Nederlandse zorg. Skipr biedt internet met unieke functionaliteiten, e-mailnieuwsbrieven, (web)televisie, een magazine, boeken, een virtueel en een live business netwerk en persoonlijke ontmoetingen.


Redactionele formule

Skipr is opgebouwd als een crossmediale piramide. Massacommunicatie via (web)televisie en internet vormt de basis. Via tussenversnellingen – magazine, boeken, business club, round tables – schakelt Skipr door naar één-op-één-communicatie met beslissers in de top van het bouwwerk. Skipr informeert en opinieert, inspireert en adviseert. Skipr biedt beslissers in de gezondheidszorg een platform voor debat en gesprekken op niveau en faciliteert hun leiderschapontwikkeling. Zo maakt Skipr beslissers beter.

 

USP’s

  • Elke werkdag voor 08.00 uur verschijnt Skipr daily, een gepersonaliseerde e-mailnieuwsbrief met eigen scoops en vacatures, een overzicht van het laatste nieuws en een topcommentaar.
  • Skipr.nl waarop de ‘buzz’ - een actuele selectie highlights uit het nieuws - de bezoeker up-to-date houdt over talloze thema’s.
  • Iedere zondagochtend verschijnt Skipr weekly met de belangrijkste nieuwsfeiten, blogs, personen en organisaties van de week plus topvacatures.
  • De online community waarin beslissers elkaar ontmoeten, netwerken,informeren, adviseren en met elkaar in debat gaan.
  • Tien maal per jaar Skipr magazine over leiders en leiderschap in de zorg.
  • De exclusieve Skipr business club met internationaal elan.
  • Webtv-talkshows.
  • Hoofdredacteur presenteert televisieprogramma Moderne Zorg op RTL7/RTLZ, items zijn te zien op Skipr webtv.

 

Doelgroep

Beslissers in de gezondheidszorg. Raden van bestuur, raden van toezicht, directies en hoger management in ziekenhuizen, geestelijke gezondheidszorg, gehandicaptenzorg, thuiszorg, verpleging en verzorging, zorgverzekeraars en zorgkantoren, zelfstandige bestuurs- en adviesorganen, brancheorganisaties, inspecties, patiëntenorganisaties en overheden. Secundair: adviseurs/consultants, studenten, banken, dienstverleners, vastgoed, toeleverende industrie en opleiders.

 

Waarom onze doelgroep niet zonder kan

Skipr hanteert nieuwe persoonlijke perspectieven van de beslisser, een nieuwe productmix, een nieuw businessmodel,voegt televisie, een businessclub en round tables toe aan print en online, schakelt van massacommunicatie via tussenversnellingen naar één-op-één-communicatie.Skipr levert expertcontent en genereert bijdragen van beslissers. Skipr heeft een bloggerspool van ruim dertig personen - journalisten, bestuurders, toezichthouders, politici, wetenschappers, adviseurs, belangenbehartigers - gevormd. Elke werkdag publiceert Skipr van een van hen een nieuw blog. Skipr trekt daarmee aantoonbaar het debat tussen beslissers in de zorg naar zich toe.

 

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus
 
(advertentie)