Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMakers »

Salt

Uit het Handboek Nederlandse Pers
Rebel Media Creators B.V.
Kleine Koppel 48
3812 PH Amersfoort
www.getsalt.com

Oplage: 21000


Hoofdredacteur:
Mw. N. Bloemhard

Redactie:
ard@getsalt.nl
033-8200252

Advertentieverkoop:
033-8200252


Door: Natasha Bloemhard, uitgever/hoofdredacteur

Salt verleidt, inspireert en verbindt - op een licht verteerbare wijze - op het gebied van een actief, avontuurlijk en duurzaam leven. We zijn er voor iedereen met een open blik en een open mind, die tevens staat te trappelen om nieuwe dingen mee te maken en ze tot op de ziel te beleven.


Maar ook zij die geïnspireerd willen worden door ‘goeroes’, mensen met mooie verhalen, die ook graag willen leren, willen ontmoeten, zijn welkom bij Salt. Zonder ‘gloss’, gewoon puur, rauw en eerlijk, maar wel met goede smaak.

 

Redactionele formule

Onze redactionele pijlers zijn: actief, avontuurlijk, gezondheid, spiritualiteit, duurzaamheid en authenticiteit. Het magazine is een onuitputtelijke inspiratiebron voor iedereen die leeft met passie. Salt voedt die passie met nieuwe inzichten, tips, avonturen, innovaties, interviews en heel veel mooie foto’s op het gebied van de actieve en avontuurlijke levensstijl.

 

Salt verschijnt 6 x per jaar en is voor € 4,50 los te koop in de boekhandel/kiosk of online te bestellen (inclusief verzendkosten). Meer weten? Je vindt ons ook hier:

www.getsalt.com, www.facebook.com/saltmagazine, www.twitter.com/saltmagazine

 

USP's

  • Eerste actieve en avontuurlijke lifestyle magazine voor een breed publiek
  • Een blad dat verbindt
  • Een lifestyle magazine dat door net zoveel mannen als vrouwen wordt gelezen
  • Opvallende (duurzame) papierkeuze met rauwe look & feel
  • Duurzaamheid in een avontuurlijke en 'sexy' verpakking
  • Creatieve vormgeving
  • Innovatieve onderwerpen
  • Humor

 

Doelgroep

De Salt lezer is een ambassadeur voor de actieve, avontuurlijke én duurzame leefstijl. Hij/zij trekt er graag regelmatig op uit, reist veelvuldig in zowel binnen-als buitenland, kiest in eerste instantie voor een verblijf in de natuur (water, bergen, bossen), maar combineert zijn verblijf graag met een stedelijk avontuur. De Salt lezer voelt zich vrij en onafhankelijk en wil graag gevoed worden met inspirerende verhalen en initiatieven die zijn/haar leven niet alleen verrijken met belevenis maar ook met betekenis. Vrienden spelen een belangrijke rol. Een deel van de Salt lezers heeft kinderen

 

Waarom onze doelgroep niet zonder kan

Vanwege de behoefte aan de Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid (ADH) aan passie, actie, avontuur, vriendschap, geluk, authenticiteit, creativiteit, lef, fun en groei

 

·     

 

 

 

 

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus
 
(advertentie)