Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMakers »

Daphne's Diary

Uit het Handboek Nederlandse Pers
Daphne's Diary B.V.
Diependaalselaan, 3a
1213 TD Hilversum
www.daphnesdiary.com

Oplage: 135000


Hoofdredacteur:
Mw. J. Bemboom-Kremer

Redactie:
joke@daphnesdiary.com
035-6569488


Door: Joke Bemboom, Hoofdredacteur

Daphne’s Diary, een dagboek in de vorm van een tijdschrift. Knus en gezellig. Passend in de huidige tijdsgeest. In Daphne’s Diary vind je geen politiek, geen mode en geen ellende. We brengen alleen maar mooie, romantische, nostalgische en vooral lieve dingen.


Redactionele formule

Daphne’s Diary, een dagboek in de vorm van een tijdschrift. Knus en gezellig. Passend in de huidige tijdsgeest. In Daphne’s Diary vind je geen politiek, geen mode en geen ellende. We brengen alleen maar mooie, romantische, nostalgische en vooral lieve dingen. Daphne is een fictieve vrouw van 38 jaar. Ze neemt je mee in haar creatieve wereld van wonen, tuinieren, koken, reizen, fotograferen, knutselen en shoppen. Zij schrijft over haar belevenissen en ervaringen met als doel lezeressen te inspireren en creatief bezig te laten zijn. Daphne’s Diary heeft een brocante sfeer en richt zich op alle vrouwen die dit leuk vinden. Daphne’s Diary is een uitgeefconcept dat past in deze tijd. In de vormgeving van tijdschriften wordt steeds meer gebruikgemaakt van romantiek en nostalgie, zoals stukjes afgescheurd papier en handgeschreven typografie. Dat doen we ook met Daphne’s Diary. Daarnaast gaat de inhoud over alles wat 'dichtbij' is. 


USP's

Elke editie is een verrassing, een persoonlijk cadeautje. Het magazine is gemaakt op vier soorten papier. Binnenin vinden de lezeressen extra's, zoals kaartjes en items om zelf te vouwen en te plakken.

Doelgroep
We richten ons op voornamelijk vrouwen die meer en meer 'thuis' bezig zijn en op houden van gezelligheid. Ze koken meer zelf, klussen en knutselen zelf en kiezen voor kortere reisjes dichtbij. Deze dames gaan graag een weekend naar Antwerpen en bakken graag zelf appeltaart. De redactie heeft veel persoonlijk contact met deze lezers. We maken Daphne’s Diary samen met hen. Lezers kunnen eigen foto's, gedichten of verhalen insturen. De doelgroep neemt geen abonnement, maar wordt Vriendin van Daphne en profiteert van voordeel, zoals kortingen op reizen en workshops.

Waarom de doelgroep niet zonder kan.

Dapne's Diary neemt je mee in een droomwereld. Even heerlijk genieten van de mooie dingen van het leven, zonder de 'ellende' van alledag. Daphne's Diary is lief, nostalgisch, romantisch maar vooral voor een grote groep bereikbaar, herkenbaar en dichtbij.

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus