Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMakers »

Helden

Uit het Handboek Nederlandse Pers
Helden Magazine B.V.
Olympisch Stadion 24-28
1076 DE Amsterdam
Postbus 79031
1070 NB Amsterdam
06-53639212
www.heldenmagazine.nl

Oplage: 40260


Hoofdredacteurs:
Mw. B. Barend
Dhr. F. Barend

Redactie:
redactie@heldenmagazine.nl
020-2181071

Advertentieverkoop:
info@helden.media
020-2181071


Door: Erwin Asselman, Uitgever

HELDEN verscheen voor het eerst in mei 2009. Johan Cruijff nam het exemplaar in ontvangst, waarna meer dan 60.000 exemplaren zijn verkocht. HELDEN is een initiatief en idee van Barbara en Frits Barend.


HELDEN gaat verder dan het schot op de paal en komt bij de held en zijn vrouw of haar man thuis. De held van Arsenal en Oranje, Robin van Persie, en zijn vrouw Bouchra vertelden hun levensverhaal tot nu toe, hun downs maar vooral hun huidige ups. Hierdoor willen niet alleen vaders en zonen Helden lezen, maar ook moeders en dochters. Michael en Nerena Boogerd vertelden openlijk hoe moeilijk zij het hadden toen Michael fietste, maar helemaal toen hij stopte met wielrennen. Wat nu? Herkenbaar voor veel ambitieuze vrouwen en mannen die hard werken, een gezin hebben of iets nieuws beginnen.

 

HELDEN is een glossy, dus vertellen onze helden in HELDEN over hun passie, hun liefdes, hun verdriet en hun helden. Helden geven zich bloot, want helden hebben immers prachtige lichamen. Maar ze rijden ook in mooie auto’s, dragen prachtige horloges, showen mooie kleding. En doen net als de lezer (graag) aan sex, in HELDEN met Victoria Koblenko. Maar we kunnen ook lachen, met cabaretier Peter Heerschop en de beroemde Vlaamse schrijver Herman Brusselmans. In het Familieportret zien we wat de familie allemaal heeft moeten doen en laten voor die ene, grote held van de familie, voor Royston Drenthe, voor Epke Zonderland.
 

De helden vertrouwen Barbara en Frits en zijn daarom bereid voor HELDEN emoties te tonen die ze nergens anders tonen. Maar ze gaan ook in op het unieke van hun sportprestaties, wat ze er voor hebben moeten doen en laten, wanneer ze twijfelden en wanneer ze de twijfel voorbij waren.


USP's
HELDEN is een unieke glossy met prachtige fotografie, hoogwaardig papier en unieke lay out.
 

Doelgroep

  • Mannen en vrouwen: 25-55 jaar.
  • Kernwoorden: ambitieus, sportief, carrièrebewust, uiterlijk, humor.
  • Opleiding mbo-hbo.
  • Geïnteresseerd in mensen.

Het is een doelgroep die iets heeft te besteden, sport volgt en van mooie bladen met mooie verhalen houdt. Dus niet te jong, maar ook niet te oud.
 

Waarom onze doelgroep niet zonder kan?
HELDEN richt zich op de sportliefhebber, maar ook op de partner van de sportliefhebber. Zijn ze allemaal niet fan van Oranje als Nederland speelt? Kijken we dan niet met z’n allen? Voor de fanatieke volger en voor de volgende liefhebber die ook wel eens iets anders wil, daarvoor is HELDEN. Wie HELDEN leest, zo omschrijft uitgever Erwin Asselman zijn eigen blad, leest een prachtig, glossy magazine en denkt dat hij een boek leest. Je kunt in een ruk doorlezen of HELDEN even wegleggen, met het risico dat je moeder hem pakt, want HELDEN is voor het hele gezin. HELDEN geeft energie, HELDEN is gezond, HELDEN is cool, HELDEN is disco en grand café.

 

De nieuwe Helden ligt op 1 oktober in de winkel. Het decembernummer verschijnt op de 10e van die maand.

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus
 
(advertentie)