Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMakers »

delicious.

Uit het Handboek Nederlandse Pers
Roularta Media Nederland B.V.
Spaklerweg 53
1114 AE Amsterdam
Postbus 22693
1100 DD Amsterdam
roularta.nl
www.deliciousmagazine.nl

Oplage: 23668


Hoofdredacteur:
Mw. K. van Dinter

Redactie:
delicious@roularta.nl
020-2105320

Advertentieverkoop:
sales@roularta.nl
020-2105300


Door: Makkie Mulder, Hoofdredacteur

delicious. het tijdschrift dat gewoon eten viert.
Zie het als een grenzeloze viering van eten, een plezier dat we graag met je delen.
Met inspirerende gerechten, smakelijk gefotografeerd, passend in een drukke manier van leven


Redactionele formule
Alles komt aan bod, van sexy, snelle, samengestelde maaltijden, tot gerechten die wat langer duren en het wachten meer dan waard zijn. De beste chefs doen mee en delen hun recepten, ideeën en geheimen in elk nummer, samen met onze eigen dynamische culinaire redacteuren.

 

Goede ingrediënten zijn onlosmakelijk verbonden met lekker eten. Wij laten zien waar de beste te vinden zijn, in de supermarkt of ver daarbuiten. We praten met mensen die ze kweken, produceren, koken en serveren, mensen met een passie voor eten en alles wat erbij hoort.

 

delicious. gaat ook over jonge getalenteerde koks, over het beste kookgerei, de mooiste keukens, over wijn  kiezen, over het laatste culinaire nieuws en zelfs culi-gossip. Over alles wat de moderne food-liefhebber wil. Kijken in delicious. is watertanden van bijzondere en toch maakbare recepten, is zien hoe mooi eten kan zijn.  Lezen in delicious. is pure voorpret, al proeven zonder eten, al genieten zonder te hebben gekookt. Bij delicious. is het in feite iedere maand feest. Het leven is delicious.

 

USP's

  • Genieten, Inspiratie, om van een dagelijks ritueel een feestje te maken.
  • Verteld wat de trends en nieuwe producten zijn
  • De meest succesvolle internationale nieuwkomer: In 2001 gelanceerd in Australië met recordbrekende resultaten, in 2003 gelanceerd in UK, eind 2006 in Nederland en de lancering in US en Canada zijn in voorbereiding.
  • Het culinaire magazine met allure, zonder pretentieus te zijn, is modern maar niet té hip, toegankelijk, voor vrouwen én mannen.
  • Heeft de bekendste food celebrities en de beste food fotografen aan zich gebonden.
  • Een platform voor unieke integratie van commercie en redactie

 

Doelgroep
De delicious.-lezer heeft een passie voor lekker eten. Zowel uit eten als koken voor vrienden en familie. Hij of zij is niet alleen geïnteresseerd in bijzondere recepten, maar wil ook dat speciale adres, informatie over bijzondere wijnen. Wil weten wat de nieuwste keukengadgets zijn, wat er gebeurt op het gebied van keukens, welke restaurants het bezoeken waard zijn, etc.


Waarom onze doelgroep niet zonder kan
Omdat het leven delicious. is.

 

 

 

« Vorige   Overzicht  

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus