Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMakers »

Flow

Uit het Handboek Nederlandse Pers
Sanoma B.V.
Capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Postbus 1900
2130 JH Hoofddorp
www.flowmagazine.nl

Oplage: 81880


Hoofdredacteurs:
Mw. A. van der Hulst
Mw. I. Smit

Redactie:
redactie-flow@sanomamedia.nl
088-5500250

Advertentieverkoop:
sales.nl@sanoma.com
088-5567777


Door: Astrid van der Hulst, Hoofdredacteur

Het me-time magazine Flow is op 10 december j.l. bekroond met de prijs Mercur Lancering van het Jaar. Flow is ontstaan uit het idee dat ‘de mooiste dingen ontstaan als je je gevoel durft te volgen’ en vierde in november dit jaar haar 1-jarig jubileum.


 

Redactionele formule

Flow is een prestigieus vrouwentijdschrift, een me-time magazine. Het is een blad voor vrouwen die graag wat meer tijd voor zichzelf willen en op zoek zijn naar authenticiteit en rust. Flow is ontstressen, op een toon van Hollandse nuchterheid en met oplossingen voor dagelijkse problemen. Flow geeft rust in je leuke, maar drukke bestaan. Bij Flow gaat alles anders. Zo bevat het vier katernen die alle op verschillende papiersoorten worden gedrukt en worden alle mogelijkheden van print benut (stansen, perforaties, papieren cadeautjes en meer).  Achterin bevat het blad steeds een uitneembaar boekje en roept het geheel een gevoel op van een notitieboekje, met talloze uitneembare elementen. En dat betekent ook heel veel mogelijkheden voor adverteerders!

 

USP’s

  • Flow is vernieuwend in vorm en inhoud.
  • Inhoud: live mindfully, simplify your life, feel connected, spoil yourself, Flow miniboek.
  • Vorm: lumback, glanscover, verrassend in vormgeving, spannende en vernieuwende drukwerktechnieken, papiersoorten en extra’s.
  • Flow is een magazine en miniboek in één.

 

Doelgroep

Flow richt zich op alle vrouwen van 30-45 in Nederland. Deze vrouwen zijn relatief hoog opgeleid, werkend en hebben vaak kinderen. Ze zijn ondernemend, verantwoordelijk en sociaal. Ze willen een tijdschrift dat rust brengt, blij maakt, praktische oplossingen biedt, relativeert, een glimlach tovert en - vooral - helemaal voor henzelf is.


Waarom onze doelgroep niet zonder kan?

‘De mooiste dingen ontstaan als je je gevoel durft te volgen. ‘ En zo is ook dit blad ontstaan. Vanuit het gevoel dat het tijd is voor wat anders. Wij, Astrid van der Hulst en Irene Smit, de makers van het blad, hebben een tijdschrift willen maken waarin het draait om jou, in plaats van om trends. Dat je rust geeft, in plaats van dat je er hyper van wordt. Een positief blad waarin het gaat om nieuwe manieren van in het leven staan, authenticiteit en rust. Maar vooral ook: jezelf. Flow is anders, ook in vorm.  Meer weten? Klik hier.  

 

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus
 
(advertentie)