Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMakers »

ELLE

Uit het Handboek Nederlandse Pers
Hearst Netherlands
Moermanskkade 500
1013 BC Amsterdam
www.hearst.nl
www.elle.nl

Oplage: 18488


Hoofdredacteur:
Mw. A. de Jong

Redactie:
elle@hearst.nl
020-5353600

Advertentieverkoop:
sales@hearst.nl
020-5353600


Door: Choi Mi Chung, Marketing

Ik ga op vakantie en neem meeā€¦ ELLE Beach! Op 24 juni 2010 ligt ELLE Beach in de winkels: de 200 pagina's tellende extra special van modemagazine ELLE vol mode, adressen, beauty, gossip, puzzels en verhalen. ELLE Beach is de hele zomer verkrijgbaar en boeit een vakantie lang. Ideaal voor op het strand of aan de rand van het zwembad!


Redactionele formule

ELLE is het grootste modeblad ter wereld, waarbij mode staat voor beauty, uitgaan, hotspots en hot people. ELLE weerspiegelt de tijdgeest en de belevingswereld van haar lezeres en is always in the know.

ELLE is intelligent en neemt mode serieus. Mode is immers veel meer dan labels alleen: een vorm van kunst, toekomstvisie of maatschappijkritiek. Daarbij is ELLE praktisch en geeft ze een duidelijke, draagbare vertaling van trends & catwalks, door high end met high street te mixen. Uiteindelijk is eigen stijl, karakter en persoonlijkheid het hoogst haalbare. Waar ELLE tot slot ook in uitblinkt: relativeren en amuseren, in witty columns, opinies en reportages.

 

Op vakantie mag alles net wat luchtiger, net wat smeuïger. De extra uitgave ELLE Beach staat daarom vol met extra verhalen,  spelletjes en puzzels,  heerlijke gossip en natuurlijk veel  hittegolfproof beauty en last-minute shopping. Denk: haar opsteken voor dummy’s, is kamperen nou leuk of vreselijk?, puzzels,  welke torso hoort bij welke filmster, favoriete strandtenten en nog veel meer.

 

USP’s

  • Intelligent, maar luchtig en met flinke dosis humor
  •  Handige adresjes, agenda’s en beautytips
  •  Visueel aantrekkelijk
  • Lange nieuwswaarde

 

Doelgroep

De ELLE-lezeres is hoogopgeleid (HBO+), 20-39 jaar, heeft een goede baan, woont in de stad en is bezeten van mode. De ELLE-vrouw heeft én tijd én een behoorlijk inkomen om aan haar uiterlijk te besteden. En als ze even geen geld heeft, spaart ze om die designerschoenen toch te kopen. Ze wil ook op vakantie het liefst alles zien, doen en ervaren.  Of bij gebrek aan tijd erover lezen. Ze is kritisch, houdt van luxe, laat zich graag verleiden en waardeert een intelligente en relativerende toon. Want ze koopt ELLE voor de vorm én voor de inhoud.

 

Waarom onze doelgroep niet zonder kan?

ELLE Beach is gemaakt met de vakantievierende ELLE-lezeres in gedachten. Ook op vakantie vindt ze het belangrijk de ideale outfit samen te stellen en een perfecte balans te vinden tussen uitgaan, avontuur en totale ontspanning. ELLE Beach is voor haar daarom een onmisbaar item in haar koffer.

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus