Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMakers »

BRES

Uit het Handboek Nederlandse Pers
Edicola Publishing B.V.
Gotlandstraat 40
7418 AX Deventer
Postbus 2013
74200 AA Deventer
www.edicola.nl
www.bresmagazine.nl

Oplage: 5000


Hoofdredacteur:
Mw. E. ten Seldam

Redactie:
redactie@bres.org
0570-607561

Advertentieverkoop:
info@bureauvanvliet.com
0570-606100


Door: Emy ten Seldam, hoofdredacteur

BRES Magazine – bewustzijn in beweging – is een inspirerend tijdschrift, dat met elk nummer een ander thema uitdiept.


Redactionele formule

Al sinds 1965 is het een ‘kroniek van onze beschaving’ op het gebied van bewustzijn, nieuwe wetenschap, verborgen geschiedenis, religieuze stromingen, wereldwijde ontdekkingen, samenleving, duurzaamheid, alternatieve genezing, met als rode draad een universele spiritualiteit zonder dogma’s.

 

BRES is uniek, omdat de auteurs speciaal voor een thema in BRES schrijven waardoor de lezer deze artikelen niet in een ander tijdschrift tegenkomt.

 

Het verschijnt 6 keer per jaar en is een bewaartijdschrift om op terug te grijpen.

 

USP's

  • BRES is een tijdschrift in een handig formaat, mooi opgemaakt en full color geïllustreerd
  • BRES is een bewaartijdschrift
  • BRES Behandelt in elk nummer een speciaal thema op het gebied van bewustzijn
  • BRES bestaat dit jaar 50 jaar en heeft onlangs een lezingenmiddag georganiseerd

 

Doelgroep

Hieronder vallen niet alleen de wat oudere lezers die soms vanaf het 1e nummer al abonnee zijn, maar er is een groeiend aantal jongere lezers vanaf ca. 30 jaar die het tijdschrift ontdekt. De doelgroep bestaat uit mannen en vrouwen.

 

Waarom de doelgroep niet zonder kan

BRES gaat op unieke wijze dieper op alledaagse en niet-alledaagse thema’s in vanuit een spiritualiteit die universeel is, waardoor het tijdschrift telkens weer een inspiratie is voor de lezer om zijn leven bewust vorm te geven.

 

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus