Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMakers »

Campinglife Magazine

Uit het Handboek Nederlandse Pers
Rise Media
Botterstraat 47, kamer 29
1271 XL Huizen
www.clubcampinglife.nl

Oplage: 27500


Hoofdredacteur:
Mw. J. Klein

Redactie:
janine@clubcampinglife.nl
0299-820062

Advertentieverkoop:
sales@clubcampinglife.nl
070-3234070


Door: Janine Klein, hoofdredacteur

Campinglife magazine is onderdeel van het multimediale platform van Campinglife BV, dat ook het gelijknamige succesvolle tv-programma uitzendt. Het wordt uitgegeven door Rise Media en verschijnt zes keer per jaar. In het magazine staan bestemmingen, beleving, techniek en kampeermiddelen centraal.


Redactionele formule
Campinglife magazine bestaat sinds oktober 2008. Het magazine is in de winkel verkrijgbaar voor €3,95 en wordt in abonnementsvorm aangeboden voor €15,-. Slogan van het magazine is ‘Beleef het buitenleven’. In het magazine wordt dan ook ruim stilgestaan bij de beleving van kamperen en het kampeergevoel. Naast 32 pagina’s aan bestemmingen en campings, worden er circa 16 pagina’s aan technische achtergrondinformatie besteed, worden in elk magazine een caravan, camper, tent en vouwwagen belicht in de 16 pagina’s tellende rubriek ‘Kampeermiddelen’ en is er ook circa 16 pagina’s ingeruimd voor de nieuwste gadgets op kampeergebied. De beleving van kampeerders wordt tenslotte uitgebreid belicht in het laatste katern van 16 pagina’s.
 

USP’s
Campinglife magazine heeft de kampeerbeleving als uitgangspunt. Het doel is het kampeergevoel tijdens het lezen weer naar boven te halen. Daarom is er ruim aandacht voor bestemmingen en lezersverhalen. Er worden geen kampeermiddelen getest, wel komen de laatste kampeertrends uitgebreid aan bod.

 

Doelgroep
De doelgroep van Campinglife is de comfortkampeerder. Jonge gezinnen, stellen en senioren die net wat meer te besteden hebben en duidelijk op zoek zijn naar een comfortabel kampeermiddel of een kant-en-klare kampeeroplossing op goed gefaciliteerde campings op mooie bestemmingen.
 

Waarom onze doelgroep niet zonder kan?
Om het kampeergevoel zo lang mogelijk vast te houden worden lezers meegenomen naar heerlijke bestemmingen en campings. Ze worden geïnformeerd op technisch gebied en op de hoogte gehouden van de laatste kampeertrends. Het magazine inspireert en informeert en zorgt voor de ultieme kampeerbeleving. 

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus
 
(advertentie)