Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMakers »

P+ Trendboek

Uit het Handboek Nederlandse Pers
Atticus B.V.
Postbus 308
2400 AH Alphen a/d Rijn
www.p-plus.nl

Oplage: 20000


Hoofdredacteur:
Dhr. J. Bom

Redactie:
editor@p-plus.nl
0294-255719

Advertentieverkoop:
0592-271718


Door: Jan Bom, hoofdredacteur

P+ People Planet Profit is het praktijktijdschrift over duurzaam ondernemen in Nederland. P+ richt zich op de Business to Business-markt, wetende dat de lezers zelf ook consument zijn. Daarom worden nieuwe duurzame producten en diensten ook vanuit de Business to Consumerhoek bekeken.


P+ People Planet Profit is ook een multimedium: op de website verzorgt de redactie dagelijks eigen uniek nieuws op duurzaamheidsgebied, nationaal maar ook internationaal. De content wordt wekelijks gebundeld en in de vorm van een eZine aan ruim 11.000 lezers gezonden. Social Media als Twitter, LinkedIn en Facebook ondersteunen de berichtgeving, met korte prikkelende newstweets.

 

Redactionele formule

P+ People Planet Profit biedt een keur aan Best Practices op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen. De praktijkcases worden door professionele journalisten uitgediept en beschreven.  P+ verschijnt zes maal per jaar, veelal met gratis Specials, met thema's als duurzaam bouwen, duurzame energie, duurzaam personeelsbeleid. Organisaties schakelen P+ in om eenmalige Specials te maken, profiterend van het bereik van het tijdschrift.  

 

USP's

P+ People Planet Profit wordt alom gezien als een kwaliteitsmedium, dat altijd vooraan staat in het signaleren van nieuwe ontwikkelingen, ideeën, trends en niet te vergeten mensen die ertoe doen. P+ wordt mogelijk gemaakt door een netwerk van meer dan 15 partners, die het blad aan eigen relatiebestanden aanbieden. Het zijn zowel grote multinationale bedrijven als mkb-ondernemingen en maatschappelijke organisaties. Daarnaast telt P+ ook directe abonnees, die zich via de website kunnen aanmelden. Deze formule is uniek.  

 

Doelgroep

P+ People Planet Profit telt een lezersbestand  van meer dan 25.000 belangstellenden die het magazine op naam gesteld ontvangen. Het zijn professionals op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen, maar ook overige belangstellenden. De lezers werken voor de helft in het bedrijfsleven, voor de andere helft bij maatschappelijke organisaties, bij de overheid en in het onderwijs. De lezers zijn hoog geschoold, HBO+ en vaak op posities om beslissingen te kunnen nemen.  

 

Waarom onze doelgroep niet zonder kan

Geen enkel medium biedt de inspiratie en is zo enthousiasmerend voor het verduurzamen van deze wereld als P+ People Planet Profit. Het multimedium selecteert en verwijst naar de beste voorbeelden uit deze wereld en is daarmee de eerste, zeker wat betreft diepgang en het vermogen ontwikkelingen in een breder perspectief te plaatsen en te duiden.

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus
 
(advertentie)