Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

TitelNieuws »

Laatste uitgave flwr magazine



In maart 2010 geven Reed Business en Fleurop samen het laatste magazine uit: flwr lentemagazine.


 

In vier uitgaven per jaar laat flwr magazine consumenten de mogelijkheden zien van planten en bloemen, ondergaan woningen, hotels en restaurants metamorfoses door toevoeging van bloemkunstwerken van Fleurop bloemisten, attendeert flwr de consument op bloemige woonaccessoires en tipt hen over bijzondere uitjes.

 

 

De 1.300 leden van Fleurop ontvangen ieder seizoen een aantal magazines voor uitgifte binnen hun netwerk. Zij geven flwr mee aan consumenten in hun winkel, zij pakken flwr samen met een Nationale Bloemenbon in als compleet cadeau en zij geven flwr als bedankje aan consumenten die een bezorgd boeket voor hun buren in ontvangst namen. Deze extra service valt nu weg. Fleurop verwacht in 2010 te starten met uitgifte van e-nieuwsbrieven aan consumenten. Op deze manier worden consumenten alsnog ingelicht over bloemennieuws.

 

 

Eind november zegde Reed de samenwerking met Fleurop op, omdat flwr magazine niet langer in hun portfolio past. Fleurop hoopte flwr in samenwerking met een andere partij te kunnen voortzetten. Door de relatief hoge kosten die Reed in rekening brengt bij voortzetting van het magazine voelde Fleurop zich echter gedwongen het magazine stop te zetten.

 

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus