TitelNieuws » | 
		Arnhems hotel introduceert eigen magazine | 
	|||
| 
			 | 
		
			 Arjen de Vries van Hotel Haarhuis in Arnhem heeft een eigen magazine geïntroduceerd onder de naam Ha!. Volgens De Vries moet Ha! gezien worden als een blad dat vergelijkbaar is met LINDA en JAN. Met het blad wil hij niet alleen zijn eigen hotel beter profileren maar ook de stad Arnhem. Ha! moet echt als Ha! gezien worden. 
 Dat betekent dat  mensen verrast moeten worden door wat Arnhem allemaal te bieden heeft.  Volgens De Vries moet Ha! een eureka-gevoel geven. Hotel Haarhuis stond  vroeger bijvoorbeeld bekend als een wat truttig hotel voor bridgende  dames. Nu is Hotel Haarhuis echter vernieuwd en een hippere en jongere  uitstraling. Dat wil De Vries met Ha! nog eens duidelijk maken aan het  publiek. De glossy verschijnt in een oplage van 7.000 exemplaren waarbij  4.000 stuks per post worden verstuurd. De andere 3.000 nummers worden  verspreid in Arnhem zelf.  
 
 
 
  | 
	




