Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

TitelNieuws »

Frequentie glossy GOOISCH …als lifestyle omhoog



Uitgever - hoofdredacteur Peter Contant laat weten de titel in 2014 vier keer uit te willen brengen plus twee specials. Ook schrijft het magazine na vijf nummers al zwarte cijfers. Dat is eerder dan begroot.


Deze positieve wending is volgens Contant het resultaat van hogere inkomsten uit
lezersopbrengsten dan verwacht. GOOISCH zit op een gemiddelde betaalde
verkoop van meer dan 40.000 betaalde exemplaren, waarvan ruim 25.000 in de
losse verkoop.

 

In de nieuwste editie, die vanaf donderdag verkrijgbaar is, verwelkomt GOOISCH
nieuwe onderdelen, waaronder stewardess Emma als columnist en de rubriek
GOOISCH4Lifestyle.nl. Interieurspecialist Madelon Oudshoorn Spaargaren beschrijft in haar rubriek Style & Interior ontwikkelingen op interieurgebied en de
makers van Glamourland verzorgen een partyrubriek.

 

Uitgever Peter Contant is tegenwoordig ook hoofdredacteur van de titel. Ingrid
van Dijk blijft aan als art-director en Thomas de Heide, die sinds de start bij de
glossy betrokken is, vervult nu de functie van redactie coördinator. PAR Media uit Wassenaar doet de advertising en ERAN Media uit Huizen verzorgt de Shopping.

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus