Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

TitelNieuws »

FC Klap neemt Nickelodeon Magazine over



Uitgeverij FC Klap voegt per 30 april een nieuwe kindertitel toe aan zijn portfolio: Nickelodeon Magazine, dat wordt overgenomen van Sanoma. Die overname is in lijn met de visie om de focus te leggen op uitgaven voor kinderen. FC Klap geeft ook de kindertitels Zapp en Zappelin uit.


Nickelodeon Magazine is de vertaling van de populaire kinderzender naar print, inclusief de helden uit de programmering als SpongeBob, Teenage Mutant Ninja Turtles en Sam & Cat. Het verschijnt maandelijks in Nederland en België voor de doelgroep kinderen van 6 tot 12 jaar.

 

Inhoudelijk zullen de lezers – abonnees en losse verkoop – weinig merken van de overname. Het blad blijft gevuld zoals ze gewend zijn; met strips, puzzels, moppen, weetjes, reportages en interviews over en met hun helden.

 

Belangrijke aanvulling is wel het speciale digimagazine vanaf eind april, waarmee het magazine tot leven komt. De digitale uitgave van Nickelodeon Magazine met extra foto’s, video’s, previews van programma’s en interactieve spelletjes, puzzels, quizzen en testen is te downloaden in de Apple App Store en de Google Play Store. Het eerste digimagazine is gratis.

 

Op 29 april vindt de relaunch plaats en een dag later ligt het vernieuwde Nickelodeon Magazine bij de abonnees op de mat. Onderdeel van de relaunch is de speciale actieprijs van het meinummer: € 1,99, in plaats van de normale prijs van €3,75. Daarnaast is Nickelodeon Magazine vanaf 30 april te koop bij ruim 5.000 verkooppunten – een verdubbeling van het huidige aantal verkoopplekken. De relaunch wordt ondersteund met 200 spots op Nickelodeon en instore promotie.

 
FC Klap maakt journalistieke en zakelijke producties in woord en beeld. Voor opdrachtgevers en in eigen beheer: artikelen, brochures, filmpjes, magazines en boeken.

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus