Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

TitelNieuws »

Hearst stopt met Red magazine



Uitgeverij Hearst stopt na tien jaar met de titel Red magazine. Het nummer dat in juli in de winkels ligt, is het laatste.


Dat bevestigt Luc van Os, directeur van Hearst Nederland, uitgever van onder meer ELLE, Quote en Cosmopolitan. ‘We hebben veel geld, effort, tijd, aandacht en energie in Red gestoken. Maar op een gegeven moment moesten we de conclusie trekken: het gaat niet meer.’ Aan de lezerskant zat het wel goed met Red, dat regelmatig een oplagestijging liet zien. Maar de adverteerders bleven weg, vooral de internationale. Van Os: ‘En je kunt een titel alleen optimaal voeren als er ook voldoende interesse is van de adverteerder. Het is heel vervelend, maar we moeten realistisch zijn.’

 

Bron: Inct.nl

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus