Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

TitelNieuws »

C1000 lanceert eigen magazine



C1000 lanceert 26 maart een eigen magazine, met een oplage van 4,1 miljoen. Hiervan worden er 3,8 miljoen huis-aan-huis verspreid.


LVB Networks tekende voor het concept en de realisatie. Het magazine is volgens de makeers een van de grootste medialanceringen van 2012. C1000 Magazine is een ‘cross-over tussen supermarktblad en publieksblad’, aldus Han Sijl, vanuit C1000 Marketing verantwoordelijk voor de uitgave.

 

Met het tijdschrift wil C1000 een communicatiekanaal starten dat ruimte biedt om op ‘inspirationeel niveau het merk C1000 te laden. Sijl: ‘Het blad gaat over de wereld van C1000. Over onze winkels, producten en mensen. We geven veel ideeën voor gerechten en informatie over eten, maar op een andere wijze dan wat wellicht verwacht wordt in een supermarktblad. We bieden primair een leuk en lekker, laagdrempelig blad: met achtergrondinformatie over producten en verhalen uit onze eigen wereld – hoe komt het brood in de supermarkt bijvoorbeeld – en de dagelijkse wereld van onze klanten. Maar ook met interviews met bekende Nederlanders, zoals Chantal Janzen en Jan Smit, of reportages uit de dierentuin.’

C1000 Magazine zal ook beschikbaar zijn via de iPad-app van C1000. De recepten uit het magazine kunnen via de bestaande digitale kanalen van C1000 worden geraadpleegd.

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus
 
(advertentie)