Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

TitelNieuws »

Hollands Diep stopt wegens lage advertentieverkoop



Het culturele en literaire kwartaalblad Hollands Diep verschijnt in december voor de laatste keer. De Weekbladpers, uitgever van het blad, trekt de stekker eruit vanwege de krappe advertentiemarkt.


Karen van Gilst, directeur van Weekbladpers, de uitgever van de glossy: “In het huidige culturele klimaat hebben de culturele instellingen die bij ons adverteren met teruglopende budgetten te maken. Er was geen zicht op verbetering.”

 

Hollands Diep verscheen tussen 1975 en 1977 en verwierf faam door de medewerking van gevestigde auteurs. Dertig jaar later, in 2007, werd het tijdschrift nieuw leven in geblazen. Het blad verscheen vanaf die tijd wel in een lagere frequentie.

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus