Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

TitelNieuws »

Vrouwenblad afgestemd op persoonlijk profiel



Op 11 november komt er een nieuw vrouwenblad op de markt: B the One.


Oprichtster en uitgever Barbara de Roos (46) deed haar idee op in Zweden, waar deze manier van uitgeven al eens eerder uitgevoerd is. Via een vragenlijst op internet kan een vrouw invullen hoe haar leven eruit ziet en kan ze een aantal keuzes aangeven voor de inhoud van het blad. Aan de hand daarvan ontvangt zij één van de 32 varianten van het magazine. Deze varianten kunnen in een later stadium uitgebreid worden als er voldoende abonnees en adverteerders zijn om de extra kosten hiervoor te kunnen dragen. Hoe meer abonnees hoe persoonlijker en relevanter B the One gaat worden voor iedere lezer.

 

De 84 tot 100 pagina’s tellende glossy heeft een idealistisch karakter en zal vooral post-materialistische vrouwen aanspreken van 25 jaar en ouder. Dit zijn positieve en avontuurlijke vrouwen die het financieel redelijk tot goed voor elkaar hebben, en tegelijkertijd nieuwsgierig zijn naar wat er nog méér is in het leven.

 

B the One zal (nog) niet in de winkels komen te liggen, maar is te bestellen via de website www.btheone.nl en zal om de twee maanden verschijnen. De normale prijs is € 7,50, exclusief verzendkosten, maar ter kennismaking zal er een bijzonder aanbod worden gedaan, dat bekend wordt gemaakt op de dag van lancering (11 november).

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus