Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

TitelNieuws »

Geen nieuwe bladen voor Sanoma



Uitgeverij Sanoma gaat de komende jaren geen grote nieuwe weekbladen lanceren. Dat zei topman van Sanoma Media, Dick Molman, maandag tegen BNR-presentator Paul van Liempt.


In het programma Aan de Slag zei Molman dat het niet realistisch is zo'n nieuwe titel op te starten.

 

"Het valt niet mee om een titel met voldoende oplage neer te zetten in een markt die zo vol is", gelooft Molman. "Wij zien de kans in ieder geval niet."

Molman stelt vast dat de tijdschriftensector onder grote druk staat. Hoewel de markt 'nog steeds de kruk is waarop Sanoma drijft', gelooft hij niet in een nieuwe succesvolle lancering. "Het is nog steeds een grote en gezonde business. Dat zal over vijf jaar nog zo zijn, maar het probleem is dat de sector niet groeit. We moeten op zoek naar onderdelen in ons portfolio die wél groeien."

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus