Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMarkt »

HAH-kranten nog veel gelezen 


 

Huis-aan-huis-bladen blijken, met 11,8 miljoen lezers, nog steeds een massaal bereik te hebben.


Dat blijkt uit de NOM-HAH-bladen Monitor 2014 die onlangs werd gepubliceerd. Meer dan de helft van de Nederlanders is geïnteresseerd in lokaal nieuws; een meerderheid (64%) gebruikt als bron daarvoor HAH-bladen. Verder worden deze bladen ook gebruikt als bron voor regionaal nieuws en informatie over bijvoorbeeld kunst, cultuur en bioscoopfilms.

 

Uit het onderzoek blijkt ook dat lezers van HAH-kranten bovengemiddeld aandacht hebben voor reclame. Liefst 89 procent let op reclame voor supermarkten en kruideniers, 73 procent op reclame voor voeding en dranken en 71 procent op reclame voor warenhuizen. Een meerderheid van de lezers onderneemt actie naar aanleiding van advertenties in hun HAH-blad.

 

De NOM HAH-bladen Monitor is een gezamenlijk initiatief van vijf uitgevers (A&C Media, BDU media, Holland Media Combinatie, NDC mediagroep en Wegener Media) en uitgevoerd door onderzoeksbureau GfK.

 

Klik hier voor het hele persbericht.

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus