Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMarkt »

NOM Printmonitor weer gepubliceerd 


 

Vorige week publiceerde NOM (Nationaal Multimedia Onderzoek) het nieuwste jaarrapport van de NOM Print Monitor.


Daarin staan de gegevens over het bereik van dagbladen en tijdschriften in de periode januari t/m december 2008.

Aan het onderzoek hebben 25.371 Nederlanders van 13 jaar en ouder meegedaan.

 

Sinds de vernieuwing van het onderzoek in 2006 laten de overall bereikgegevens een stabiel beeld zien. Bij de landelijke dagbladen heeft De Telegraaf nog steeds het hoogste bereik met 15,7 procent. Bij de gratis dagbladen is dat de Metro met 13,7 procent.

 

In de categorie gezinsbladen scoort de Kampioen met 38,2 procent verreweg het best en bij de vrouwenbladen voert de Libelle (19%) nog steeds de boventoon. Met een bereik van 20,5 procent staat Veronica Magazine eenzaam aan de top bij de RTV-bladen.

 

De volgende publicatie van NOM Print Monitor wordt verwacht in het najaar van 2009. Daarin zullen de gegevens van juli 2008 t/m juni 2009 worden verwerkt.

 

Klik hier voor een volledig overzicht van de NOM Print Monitor 2008-I/2008-II.

 

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus