Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMarkt »

Managers zijn gek op Dagbladen 


 

Het merendeel van de managers in Nederland neemt de tijd om uitgebreid de krant te lezen.


Dat blijkt uit de meest recente cijfers van de NOM Printmonitor. Dit is hét bereikonderzoek voor printmedia in Nederland, een publicatie van de stichting Nationaal Onderzoek Multimedia.

 

Aan dit meest recente onderzoek is, in vergelijking met voorgaande uitgaven, een nieuwe doelgroep toegevoegd: de Business to Business markt. Het gaat hier om leidinggevende personen in de leeftijd van 25 t/m 64 jaar die 25 tot 96 uur werkzaam zijn. Van hen blijkt 74 procent dagelijks een of meer dagbladen te lezen. Dit percentage lig 6 procent boven het landelijk gemiddelde.

 

Bovendien leest deze groep, ondanks de drukke agenda, de krant zeer intensief. Maar liefst 64 procent leest (bijna) alles, slechts 8 procent leest een kwart of minder. Ook deze percentages wijken af van die van de gemiddelde Nederlander.

 

Klik hier voor meer gegevens uit het onderzoek.

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus