Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMarkt »

Opmars mobiel kent nog geen grenzen 


 

Gemiddeld een derde van de ontvangers opent e-mail op zijn of haar mobiel.


Bij B2C ligt dit aantal nog hoger (40%) met de sectoren recreatie en e-commerce als absolute uitschieters. Hier opent de helft van de ontvangers de nieuwsbrieven mobiel.

 

Dit blijkt uit de onlangs door DDMA gepubliceerde vierde editie van de Nationale E-mail Benchmark. De benchmark biedt inzicht in de verzending van Nederlandse e-mailings en de resultaten hiervan.

 

De donderdag blijkt, met 22,7 procent, de populairste dag om e-mailings te versturen, zowel voor B2B als B2C. Bij B2B gevolgd door de dinsdag en bij B2C door de vrijdag. De maandag is met 13,7 procent de minst populaire doordeweekse dag. Uit het onderzoek blijkt ook dat hoe kleiner de mailing is, hoe groter de respons.

 

Klik hier voor het hele rapport en alle voorgaande rapporten

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus