Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMarkt »

Herstel radioreclamebesteding 


 

De netto radioreclamebestedingen in het derde kwartaal van 2013 zijn met 12 procent gestegen ten opzichte van 2012.


Dit blijkt uit de onlangs gepubliceerde cijfers van het Radio Advies Bureau (RAB). De netto radioreclamebestedingen zijn hiermee weer terug op het niveau van 2011 en bedragen ruim 47 miljoen euro.

 

Alle grote branches hebben een forse stijging laten zien. Retail is nu de grootste besteder op radio en heeft 47 procent meer radioreclame gemaakt. Transport is gestegen met 32 procent en de nummer drie, Telecom & ICT, steeg met 46 procent.

 

Grootste stijger is de modebranche die vier keer meer radio inzette dan in hetzelfde kwartaal van 2012. Branches die minder radio hebben ingezet zijn Persoonlijke verzorging en Was- en reinigingsmiddelen.

 

Klik hier voor het hele persbericht van het RAB.

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus