Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMarkt »

De Nationale Uitgeefdag 


 

Mobile, social en Big data: drie golven van verandering waarop uitgevers dienen mee te surfen.


Maar hoe kunnen uitgeefbedrijven succesvol inspelen op al deze veranderingen, in plaats van af te wachten hoe anderen hun markt afpakken? En wat betekent dat voor de manier waarop uitgeefmerken worden ingericht en aangestuurd? Dergelijke vragen worden heel praktijkgericht beantwoord tijdens de negende Nationale Uitgeefdag, die uiteraard ook dit jaar weer georganiseerd wordt door Mediafacts, vaktitel voor de media- en uitgeefsector.

 

Onder de reeks bevestigde sprekers bevinden zich Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Grazia, Jenny Puzelik, eigenaar van TV-producent MasMedia en Hans Wolbers, directeur van het Amsterdamse high-end designbureau Lava Design.

    

De Mediafacts Nationale Uitgeefdag (woe 7 november) is een jaarlijks evenement voor medewerkers van mediabedrijven en uitgeverijen. Alle zalen hebben een uitstekend inhoudelijk aanbod. Er is dit jaar geen onderscheid gemaakt tussen VIP en regulier programma, zo kan iedereen genieten van een kwalitatief hoogwaardige inhoud tegen een buitengewone lage prijs, vanaf €95,-.

 

www.nationaleuitgeefdag.nl

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus