Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMarkt »

Onderzoek naar Tablet-publishing 


 

Het lijkt erop dat uitgeverijen niet langer om Tablet-publishing heen kunnen. Doe mee aan het onderzoek!


Sinds de succesvolle introductie van de iPad door Apple, negen maanden geleden, willen steeds meer leveranciers een tablet op de markt te brengen vanwege de vele mogelijkheden. Een tablet biedt onder meer adverteerders de kans om interactieve advertenties te leveren. Bovendien wordt het eenvoudiger om internationale versies van een magazine uit te geven, omdat er geen sprake meer is van distributiekosten van papieren exemplaren.

 

Diverse Nederlandse printtitels, waaronder Veronica Magazine en Autoweek hebben al een versie van hun magazine ontwikkeld voor de iPad. Toch gaan er ook stemmen op dat het, na de hype van de introductie van de iPad, niet zo’n vaart zal lopen omdat de groep gebruikers beperkt zou zijn.

 

Om inzicht te krijgen in de stand van zaken van Tablet-publishing zijn MediaTest en Publishr.nl een onderzoek gestart naar de vraag ‘Wie is er mee bezig en wat levert het op?’. Deelnemers aan het onderzoek ontvangen de uitkomsten in januari.

 

Klik hier om deel te nemen aan het onderzoek.

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus