Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

MediaMakers »

Content Magazine

Uit het Handboek Nederlandse Pers
Content Magazine
Industrieweg 23d
5527 AJ Hapert
www.contentmagazine.nl

Oplage: 42000


Hoofdredacteur:
Dhr. R. van der Burgt

Redactie:
content@contentmagazine.nl
0497-535775

Advertentieverkoop:
content@contentmagazine.nl
0497-535775


Door: Ralf van der Burgt, uitgever

Het leukste magazine van de Brabantse Kempen! Content Magazine en regionale ondernemers slaan de handen ineen. Inhoud, amusement én commercie gaan in Content Magazine een oprechte vriendschap aan.


Content Magazine verschijnt 6x per jaar in een oplage van 44.000. Graag gezien door 100.000 inwoners in de Brabantse Kempen. Gratis, huis-aan-huis in de gemeentes Oirschot, Eersel, Bladel, Reusel-De Mierden, Bergeijk, Hilvarenbeek.

 

Content Magazine is verrassend, vernieuwend, oprecht én biedt waar zijn geld. Een tastbaar podium waarop de regionale MKB zijn boodschap en bedrijf wél onder de aandacht kan brengen van bestaande en potentieel nieuwe klanten. Een blad dat graag gelezen wordt is namelijk automatisch aantrekkelijk voor adverteerders. Zo eenvoudig is het eigenlijk.

 

De reacties na de eerste zeven edities zijn hartverwarmend en lovend. Lezers beginnen fans te worden en adverteerders merken duidelijk respons op hun opvallende aanwezigheid in het blad.

 

Redactionele formule

In Content Magazine kan alles. Er is maar één voorwaarde; de lezer moet het leuk vinden. Hij of zij moet het blad gretig van de deurmat rapen en met plezier doorbladeren. Want alleen dan kan het een podium zijn waarop bedrijven zich succesvol en langdurig laten zien. Dat klinkt logisch, maar wie het stapeltje huis-aan-huis reclame van zijn brievenbus raapt, treft in veel gevallen het tegendeel aan.

 

Content Magazine is afgemeten en scherp in tekst en verwent de lezer met aansprekend beeld. Een unieke samensmelting van verrassende redactie, een beperkt aantal advertenties in combinatie met de succesvolle nieuwe vorm van adverteren: branded content.

Samen met de ondernemer/adverteerder bedenken en maken we lezenswaardige, mooie artikelen. Met het bedrijf of product als betrouwbare en inspirerende informatiebron. Als het even kan in een creatief regionaal sausje. Dat wordt gelezen, gewaardeerd én herinnerd!

Een uniek huis-aan-huis magazine-concept met een aantrekkelijke formule voor lezer én adverteerder.

USP's

  • Huis-aan-huis 2.0
  • Hoge oplage van 44.000 stuks
  • Verrassend en creatief
  • Positieve uitstraling en regionasle feel good
  • Spreekt een grote groep mensen aan door door de diversiteit in redactie en branded content
  • Een makkelijk 'bladerblad' ter inspiratie en amusement
  • Kwaliteit in papier en inhoud

 

Doelgroep

Inwoners en bezoekers van de Brabantse Kempen. Door de huis-aan-huis verspreiding, de diversiteit in artikelen en de sterke verbondenheid met de regio, wordt het magazine graag gezien van jong tot oud. Zowel man als vrouw tussen 25 en 65 jaar.

 

Waarom de doelgroep niet zonder kan

Omdat de lezer vermaakt wordt door een keur aan artikelen, verwend wordt door kleurrijk en aansprekend beeld en zijn eigen regio in het magazine bekijkt met plaatsvervangende trots! Content Magazine neemt de lezer serieus, amuseert, informeert en verrast. Een cadeautje voor je brievenbus. En een cadeautje is nu eenmaal altijd welkom!

 

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Zoekopdracht
PDF Link
MediaMarkt
Titelnieuws
MediaMakers
MediaFocus
 
(advertentie)